Veelgestelde vragen
Voor informatie over het coronavirus, de ontwikkeling van het virus, de klachten/symptomen, besmetting, landelijke richtlijnen etc. verwijzen wij u naar de website van het RIVM www.rivm.nl
Voor informatie over het coronavirus, de ontwikkeling van het virus, de klachten/symptomen, besmetting, landelijke richtlijnen etc. verwijzen wij u naar de website van het RIVM www.rivm.nl
Graag maken wij u attent op de landelijke hygiëneregels die ook wij in acht nemen in alle gebouwen van ZONL: regelmatig handen wassen met zeep, niezen in de elleboog, gebruik papieren zakdoekjes en houd minimaal 1,5 meter afstand van anderen.
Staat uw vraag er niet bij? Bel dan met ons Klant Contact Team op (0521) 53 99 99.
Jazeker. Onderstaande informatie van de GGD is met name gericht op migranten/statushouders in de gemeenten. Er zit één zinnetje in over Gelderland, omdat het voor die regio gemaakt is. Maar verder is het inhoudelijk voor iedereen bruikbaar: https://www.ggdnog.nl/corona/alles-over-corona/corona-information-translated-in-different-languages
.
U kunt contact opnemen met onze zorgbemiddelaars (via het Klant Contact Team) op telefoonnummer (0521) 53 99 99 .
Als u of één van onze medewerkers besmet is met het coronavirus, dan volgen we het landelijk protocol voor zorgverleners. Dit protocol is opgesteld door het RIVM en de GGD en bepaalt welke concrete maatregelen er worden genomen. Als thuiszorg nodig is én blijft, zullen we met aangepaste (wegwerp)kleding bij u blijven komen.